Jorge Conde, cualquier lugar es otro lugar

jorge-conde-marc-2013

La instal·lació fotogràfica que Jorge Conde ha muntat en el Tinglado 2 del Port de Tarragona requereix una visita pausada que us recomano. Jo he passat una bona estona aquesta tarda, però la veritat és que encara no sóc capaç de treure una conclusió, suposant que es tracti de treure’n una. També puc dir —per mantenir el prestigi entre els meus escassos lectors— que he inaugurat la primavera de 2013 amb una bona grip.

Us deixo amb els comentaris del BB (7 anys) després de visionar el vídeo The Unheard of Building (2011):

“un senyor va caminant per la platja… i per unes pedres planes que ni punxen ni res… ho ha fet amb una càmera o amb un ipad però té que vigilar que no se li mulli… a l’altre costat surten fotos de ciutats que l’home té al seu cap, són fotos boniques de cases i pisos… surt una mica de gent a les fotos… jo crec que aquest senyor té ganes d’anar a casa seva o algo així”

jorge-conde-marc-2013_2

“Cualquier lugar es otro lugar (CLEOL) es un proyecto de investigación sobre el modelo institucional, las utopías y los nuevos paradigmas de la cultura contemporánea en países como Alemania, Argentina, Bélgica, España, Francia, Gran Bretaña, Irlanda, Italia, Suiza, etc.

Cualquier lugar es otro lugar explora espacios con funciones y orígenes diversos que en tiempos recientes han sido recuperados y transformados en equipamientos artísticos o en centros para el fomento de la cultura contemporánea en su vertiente más experimental, participativa y transdisciplinar.

Cualquier lugar es otro lugar adopta la forma de una exposición multidisciplinar en la que imágenes, sonidos y textos contribuyen a presentar la transformación del espacio como una estrategia para estimular la creación, generar prestigio, articular la sociedad, alimentar la especulación y reactivar zonas deprimidas del paisaje urbano. Esta estrategia, integrada en una renovatio urbis de mayor calado, sin duda establece y consolida nuevos paradigmas y pone en acto una idea de la utopía cultural contemporánea.” [procedència del text]

[Tinglado 2 del Moll de Costa del Port de Tarragona][fins el 5 de maig de 2013]

Comparteix:
Altacapa