Agente Provocador | A wild thing magazine

El número 10 de Agente Provocador és, com tots els treballs que publica l’editorial La Felguera, una delícia. En el catàleg de La Felguera trobem una manera d’entendre la literatura i la cultura amb arrels en l’art, la crítica política, la independència de criteri, l’activisme i per què no? la contraculura.

En el aquest número 10 trobem textos de Ramón Mayrata, María Sánchez, Servando Rocha, Pedro G. Romero o Jesús Palacios, i entrevistes a Jon Savage (“El futuro fue de ellos” que analitza les subcultures juvenils en el periode 1875-1945) o Nate Young / Wolf Eyes. Recuperen una entrevista de l’any 1975 a Pier Paolo Pasolini, que sembla feta avui mateix,

Impresa en paper kraft, amb acurades il·lustracions i fotografies, té un component tàctil difícil de trobar avui dia.

“Ilusionistas decapitados por sus propios artilugios, agentes secretos y burócratas persiguiendo e investigando a magos, intrigas de salón (de tortura) y, por supuesto, un gran muro. Así fue el desconocido mundo de la creación de grandes ilusiones y magia moderna en la extinta y fascinante Unión Soviética. Un ensayo prodigioso firmado por Mr. Mayrata, quien más sabe de todo esto y mucho más”

 

Comparteix:
Altacapa